torsdag 13 oktober 2011

You make me happy just by smiling <3




Idag fyller Stina 13 år , grattis underbara lillasyster! <3


Eftersom hon var tvungen att gå till skolan så väcktes jag innan klockan 6 för att servera frukost och paket på sängen :) När hon öppnat alla paket gick jag och sov igen ;P Eftersom jag hade studiedag idag. Vaknade igen vid kvart i 11 och då gjorde jag mig i ordning, åt frukost osv för at sedan gå en långpromenad med Märta ^^)


Har slappat hemma lite idag, tittat på TV, fixat lite i köket och faktiskt också varit duktig och läst typ halva boken "saknad" som vi läser i svenskan :)


På kvällen kom mormor och morfar. Vi åt taco och sedan banantårta som efterrätt.


Supergott! ^^


Nu ska jag titta lite på the vampire diaries innan jag gör i ordning mig för att sova, imorn är det ju trots allt skola igen :P


Puss o Kram!

Inga kommentarer: