måndag 10 oktober 2011

Run Forrest run! ^^


Bild från Öland sommaren 2010 - fotad av Moa med kompaktkamera och redigerad av mig i photoshop ^^
Idag har jag varit seg hela dagen XD
Det började med att jag vaknade en halvtimme för sent och fick sedan stressa i mig frukost. Cyklade som en galning till mötesplatsen , i regnet..

Sedan blev det typ uppehåll lagom till konditionstestet i Ryd. Det gick jättedåligt! Fick håll efter att ha sprungit ungefär halva spåret och det höll i sig... Snacka om att jag har fått försämrad kondition :/
Det får det bli ändring på! :)
Vill inte säga vilken tid jag fick men kan säga att jag kom till ljusgrön på konditionssnurran vilket betydde "ganska bra kondition" oh ärligt talat har jag inte tränat regelbundet nu under hösten så jag är ändå rätt så nöjd med det resultatet. Får ge järnet i vår sen då det "riktiga" testet kommer!
Har btw helt plötsligt typ ont i revbenen (fast på ryggen typ :S) på höger sida.. Det gör till och med ont om jag andas djupt. Om det inte gått över till imorn får jag se om jag orkar ta mig bort till skolsyster ...

Efter skolan regnade det som jag vet inte vad. Jag var blöt igenom jackan när jag kämpat mig hem i regn och uppförsbackar XD

Var nära på att somna när jag krupit i min mysdress men det blev att titta på det nya avsnittet av Desperate housewives följt av lite gamla the vampire diaries avsnitt.

Nu ska jag kolla upp ett recept på revben i ugnen som vi ska äta ikväll :) Men sen väntas också fysikplugg... wiiehue..

Kramis!

Inga kommentarer: