fredag 14 oktober 2011

Don't you dare to borrow my heart if you will leave it broken when you're done...


Idag har jag varit i skolan som vanligt då ;) Freedag! Kändes som en seg måndag i början eftersom det var studiedag igår. Därför kändes inte dagen lika lång när jag påminnde mig själv att det faktiskt var fredag (även fast vi slutade 15.30 .. )

Roolig engelska lektion idag, ganska slapp mattelektion och fika på tekniken gjorde dagen till en skapligt bra fredag i alla fall ^^

Sitter nu hemma med familjen och kollar på idol... vill hitta på något men ja, det får bli nån annan kväll för nu ska jag packa osv till imorn !


Då drar jag nämligen till Stockholm, jaudå ! :)


Där blir det att hälsa på sysslingar som nss flyttat dit från Spanien och på söndag ska vi hälsa på kusinerna ^^ Min kusin Elsa fyller 10år imorn , grattis i förskott! :*


aww jag gillar verkligen Stockholm! <3


Puuss o Kram!

Inga kommentarer: