måndag 17 oktober 2011

La capital

Tjo!
Helgen har spenderats i Stockholm^^ På lördagen var vi hemma hos mina sysslingar (som nyss flyttat till Sverige från Spanien) Mys!
Och vet ni? De ska åka till Spanien under nyår och vi planerar att följa med! ^^)
Inget är dock bestämt men vi alla tycker om idén och ska redan nu börja titta på flygbiljetter osv :)
Det blir alltså ingen utomlandsresa på höstlovet, utan vi skjuter fram den till nyår (då jag även får börja dricka läsk igen vill jag bara påpeka, har varit utan läsk i 293 dagar nu!!)

På söndagen var vi hos våra kusiner. Vi tittade på när Elsa spelade innebandy och så åt vi mat hemm hos dem ^^ Efter det åkte jag, Per och Märta tåg hem!
Märta var superduktig<3
Vi hamnade bredvid en GIGANTISK Gran Danois! Bara svansen var runt en halv meter!
Men jag tror inte Märta överhuvudtaget insåg att det var en hund för hon låg så snällt och tyst i mitt knä <3

Puss!!

Inga kommentarer: