onsdag 1 december 2010

1 December


ps. bilden togs förra veckan så nu är det väldigt mkt mer snö här än på bilden! ds.

Idag är det första december och jag har insett att...

...julkalendern har börjat ^^
...23 dagar till julafton
...24 dagar till Eves födelsedag
...om än månad är det 2011 - jag som nyss vant mig vid att skriva 2010 ist för 20010
...två månader och en vecka till min födelsedag
...riktigt kallt ute (-23 imorse hos oss)
...det är tur att man har en gullig mamma som kan skjutsa till skolan när bussen är en halvtimme försenad
...det gör riktigt ont att få en lårkaka på gympan
...det gör riktigt ont att få en hård innebandyboll på läppen på gympan
...det gör ont att jag har bränt mig på ovansidan av foten på gympan igår
...9F faktiskt är en rolig klass (har insett det ett tag men även idag ^^ )
...SO religon är extremt jobbigt när man har 6st VG/MVG uppgifter som ska va klara på fredag samt prov på judendom och islam
...jag inte hunnit plugga så mycket till SP-provet imorn men det går nog bra ändå - får läsa så mkt jag hinner och orkar ikväll
...gympa teori kan vara minst lika jobbigt som vanlig gympa :P
...nästnästa fredag (10e)har vi luciauppvisning
...jag måste snart fixa resten av julklapparna
...jag faktiskt är lite julstressad både vad det gäller skolan och julklappar

Med de orden får jag sammanfatta dagen ^^

1 kommentar:

Evelina sa...

Wohoo! Min födelsedag:D