fredag 3 december 2010

Julmys med Fia på stan


Idag efter skolan gick jag till stan ^^ Fick lite motion men det var bara bra!
Jag väntade på att Fia skulle komma till stan och passade samtidigt på att köpa en julklapp till min yngsta kusin ^^
När Fia kom fikade vi på Espresso house. Jag tog en liten chai latte och en typ bulle med saffran och mandelmassa i =)

Efter det gick vi på stan och vi provade bla ett par skitsnygga högklackade skor på H&M för 399kr. Men ingen av oss kunde gå på dem direkt.. men Fia var bättre än jag XD

Jag köpte även ett par julörhängen och fler ploppar eftersom jag har tappat ett par stycken...
Det var jättekul på stan och nu sitter jag och mamma framför TVn och myser framför idol. Vet faktiskt inte vem jag hejar på! Det är helt sjukt...

Kram på er!

2 kommentarer:

PHOTOLENS sa...

SVAR: ... Skulle skicka koden, men det står: "Din HTML-kod kan inte accepteras: Tag is not allowed: SCRIPT" så kolla in här: http://tinkerbellajulkalender.blogg.se/ett/ där finner du koden! ^^

PHOTOLENS sa...

SVAR: Lägg in den i kodmallen, innan /head! :)