söndag 28 november 2010

Mamma är påväg hem ^^

Nu är mamma äntligen på ett flygplan som har Linköping som slutdestination. Efter ett bra ta så har hon åkt från Kina till Köpenhamn och lite strul på Kastrup innan hon kunde sätta sig på flygplanet hem.
Hon fyller år idag så grattar henne här och nu! <3

Här hemma har vi gjort adventsmys tills mamma kommer hem och paket har slagits in och väntar på att få öppnas...! ^^

På förmiddagen var jag på kyrkmässa i Vidingsjö kyrka. Det är ju första advent och jag kommer ihåg vad mysigt det var i kyrkan förra året då jag gick på konfirmationsläsnigar, särkilt på första advent som för övrigt är första dagen på kyrkoåret.
Det var myysigt i kyrkan med väldigt mycket folk. Årets konfirmander var också där.

Längat så efter mamma nu! <3 Även om hon inte varit borta så länge.
Ser fram emot att se vad hon har köpt i Kina och alla de fina bilder som hon har fotat med min kamera. Om jag får - vilket troligtvis är ett ja - så ska jag lägga upp lite bilder från Kina här på bloggen.

Puss på er och glad advent!

1 kommentar:

Stina - Obsessive Cuteness sa...

Sv: Burr, det är jättekallt med 23 minus! :O