lördag 27 november 2010

Julklappsstress på stan

Idag har jag och Eve varit på stan. Det är ju lönehelg och nära till jul så det var mycket folk på stan. Eve fick handlat fyra presenter, men för att vara snäll så säger jag bara till vilka det var - inte vad de innehåller ;) , till sin syster,mamma,Mattie (kompis) och pappa.
Jag själv köpte inte så mycket. Köpte en julklapp till Eve från alla tjejerna i gänget och brända mandlar :D <3Betalade 60 kr för mandlarna vilket jag nu ångrar lite men jag blev så sugen!

På en liten julmarknad på stora torget köpte jag också 10st kort för 1kr styck.
Vi åt lunch på Hackepi och besökte även lagerhaus.
Där köpte jag några gulliga tablettaskar och tillsammans köpte jag och Eve en bok med blanka sidor som heter Festliga minnen. I den tänkte vi skriva upp lite vilka fester vi anordnar, vilka som var där, vad vi gjorde, om nån fick paket och i så fall vad, vad som bjöds på och vad de andra som var med kommer minnas mest med kvällen osv.
Det tyckte vi kunde va en kul grej för vi tjejer så att vi inte splittras efter gymnasiet. Boken ska skickas vidare - och även festen alltså - till personerna i en ordning och sen har vi kanske en fest per månad eller något? ^^
Tycker personligen det var en jättebra idé :D


Efter vi varit på stan åkte vi hem till Eve. Där spelade vi the sims 3 ^^
Ikväll blir det fondue till middag - mumsigt!

Imorn blir det julmarknad i Vadstena med Stina,Per,jag och Moa ^^
Kram!

Inga kommentarer: