tisdag 9 november 2010

vit snö, vit snö

Just nu när jag tittar ut så är det helt vitt ute!
Det har snöat oavbrutet hela dagen idag och nu ligger det ungefär 5cm snö på marken. Lite mindre än vad det skulle bli men ändå. Kallt och blött är det också.
Ska snart in på en andra runda till stan.
Vi var i stan med klassen och tittade på skolbio. Efter det fick vi sluta. Eve och jag tittade på lite vinterskor men utan resultat. Sen köpte jag en munkjacka på BikBok^^
När jag åkte hem så var bussen proppfull! Men jag tog ändå rätt buss för när jag kom hem såg jag att den andra bussen som körde i motsatt riktning hängde efter en bogseringsbil.
Den andra vändan till stan blir det att först ta bussen tillsammans med lillsyrran och möta mamma på stan. Då ska vi köpa vinterkängor. Rabatt på Stadium ;)
Kommer vara överdrivet trött ikväll känner jag på mig!
Imorn ska jag och träna med Moa på FoS ^^ Läänge sen nu!
Får se om mamma kan vara snäll och skjutsa bort oss ^^

Puss o Kram!

Inga kommentarer: