måndag 8 november 2010

Rolig dag ^^

Idag har det varit en ovanligt rolig dag för att vara första dagen i skolan efter ett lov!
Det började med en väldigt lång sovmorgon, till halv 11.
Vid halv elva möttes vi utanför ungdomsmottagningen i stan och var på studiebesök där.
Det var kul att träffa kompisarna igen efter lovet!
Tiden på ungdomsmottagningen var faktiskt också ganska rolig XD Kvinnan som pratade med oss var lite rolig, haha. Hon hade en liten egen stil om man säger så ^^
Efter skolan tog jag och Moa bussen hem till mig. Där åt vi ostkaka och tittade på film ^^
Det är uschligt kallt ute nu! Imorgon sägs det att det komma 10-20cm snö och värsta ovädret!
Vet inte om jag vill tro på det men om det kommer så lägger den sig nog, det har ju trots allt varit frost dygnet runt nu i stort sett.

Kram på er och ha en fortsatt bra kväll <3

2 kommentarer:

Alma sa...

Fin blogg du har !
Kolla gärna min också ! :)<3

LillyW sa...

Tack för komplimangen! ^^ Ska jag absolut göra