måndag 8 november 2010

Vinn Experia mobiltelefon!

Nu är jag med och tävlar om en xperia telefon! ^^
Det är superlätt att delta. Ni klickar in här för att komma vidare till tävlingen och följ bara anvisningarna där!

Min motivering:

Jag skulle vilja vinna en experia X10 mini pro för jag för närvarande inte har någon fungerande mobil. Min gamla råkades tvättas i tvättmaskinen i våras. Sedan dess har jag lånat min mammas killes gamla mobil men den måste han ha tillbaka snart. jag sparar som en galning till en ny mobil och vill ha en bra mobil som jag vet att just SonyEricsson har. Jag är väldigt trött på båe Nokia och samsung nu! Trots att jag sparar så verkar jag ha extrem otur och mina pengar måste gå till nya vinterskor,jacka oh nya jeans. Allt verkar vara för litet nu i vinter! Min kompis har köpt en xperia X10 mini pro och jag tycker den är helt fantastisk!

Håller både tummar och tår här hemma!

Inga kommentarer: