lördag 6 november 2010

Fredag i Götet

Halloj! Igår kom vi hit till Göteborg^^ Vi åkte hemifrån strax efter 7 på morgonen och jag lyckades inte somna på hela bilresan =/
När vi kom fram så fixade vi i ordning lunch och klockan ett såg vi på bio. Filmen vi såg heter "the social network" och handlar om hur facebook skapades. Väldigt bra och intressant film!
Efter bion fikade vi på cafét "fröken Ohlsson" . Jag och Stina delade på en panini med ost och skinka. Till det drack jag Chai latte ^^
Det är lite kul för Chai latte smakar så olika på olika ställen! Det är det som är charmen med det.
När vi fikat åkte jag och Stina med familjen Wahlstedt hem och släppte av Linn. Sedan åkte vi till Mölnlycke och spelade bowling ^^
Första serien gick det bra för mig. Fick tre strikar ^^
Men sen gick det utför. Trots den extremt dåliga andra serien så kom jag 2:a av fyra ^^
När vi kom tillbaka tilll Landvetter fixade vi mat och tittade på idol.
Mot slutet av idol kom pappa också. han hade varit på något möte medan vi bowlade ;)
Efter idol åkte vi hem till Göteborg igen. Då var jag supertrött!
Man blir trött av att vakna tidigt, man blir trött när man suttit still och sett på bio och man blir trött av att spela bowling ^^ Men de två sistnämda är ju så kul så det spelar ingen roll! ^^
Men ja, jag var trött i alla fall!
Idag vet jag inte riktigt vad vi ska hitta på? Det får vi allt se!

Kram på er!

Inga kommentarer: