onsdag 10 november 2010

Snö-Greger XD

Idag var det en vanlig skoldag ;)
Efter skolan gick jag och Moa hem till henne. Där hade hennes mamma varit gullig och gjort mellis åt oss. Efter ett tag bytte vi om till träningskläder - dock lite sent. Vi gick snabbt bort mot kanonhuset men insåg att vi inte skulle hinna. Då kom jag på att jag inte hade mitt FoS kort med mig så vi fick sätta plan B i verket!
Plan B var att först göra en snö"gubbe" och sen ta en snöpromenad. VI gjorde klart snögreger, haha <3
Sen gick vi till Bäckskolan och såg på när några byggde en snökoja, typ XD
Efter det så var klockan nästan halv 7. Då gick vi tillbaka och mötte eve utanför scoutgården.
när vi sagt hejdå till Eve gick vi tillbaka till killarna som kastade snöboll. Vi gick förbi dem och bort mot skarpan. Därifrån skildes vi åt och gick åt varsitt håll. Båda påväg hem.
När jag kom hem tog jag en varm och skön dusch följt av plugga engelska samt skriva klart biologiuppsatsen till imorn ;)Snart ska jag se på Välkommen åter ^^

Puss o kram på er!ps. Moa har min kamera så det blir inga bilder idag heller :P ds.

1 kommentar:

PHOTOLENS sa...

Hej!
Tack för ditt deltagande i tävlingen på min blogg, i samarbete med SUMOpix.com! Tyvärr blev du inte vinnaren, bättre lycka nästa gång! Önskar dig en trevlig torsdag & helg. Kram :-)