lördag 13 november 2010

Utlottning av systemkamera!

Jag är med i en ulottning av en systemkamera på bloggen Ayeland.
Tävlingen går ut på att motivera varför just du ska vinna och göra reklam för bloggen genom att länka dit.
Här kommer en direktlänk till inlägget - > Klick!

Min motivering:
Jag skulle mer än gärna vilja ha en systemkamera. Ett av mina största intressen är att fotografera. Jag fotar allt mellan himmel och jord. Kameran som jag använder är en kompakt kamera som är väldigt bra, men den går ju absolut inte att jämföra med en systemkamera!
Jag försöker att spara pengar hela tiden men det blir inte mycket över när jag måste köpa skor,kläder och annat som är nödvändigt att ha.
Jag har haft otur nu i höst då nästan allt, utekläder som innekläder och skor behöver bytas ut för att de gått sönder eller att jag har växt ur dem. Dessutom hamnade min mobil olyckligtvis i tvättmaskinen precis innan sommmaren så jag har nu en lånemobil som snart måste lämnas tillbka. Därför sparar jag samtidigt till en mobiltelefon vilket inte heller går sådär jättebra. Men jag gör allt vad jag kan.
Om jag vann en systemkamera skulle jag starta att fota mer tillsammans med mina kompisar och lägga sparpeengar på att istället framkalla snygga bilder och spara till olika objektiv. Min blogg skulle kunna bli så mycket roligare att läsa samt snyggare bilder om jag hade en systemkamera.
Så nu sitter jag här hemma och håller både tummar och tår för att jag ska vinna, det skulle göra hela min dag!

Kram!


Tävlingen avslutas idag, den 13/11 så passa på!

Inga kommentarer: