tisdag 30 mars 2010

Värme =)

Det var jättevarmt idag :D
Har saknat värmen nu! =) Så det var bra att den kom! Idag har jag väl inte gjort så mkt... gått i skolan ;P och när jag kom hem satt jag med favoritskålen och åt flingor på balkongen =) Sedan kom jag på att jag måste plugga musikhistoria -.-' VG/MVG uppgifter som ska va inne till på torsdag...
Ska kolla med tjejerna om vi kan plugga tillsammans via msn sen XD För jag har letat och hittar inga svar ... -.-'
Önska mig lycka till! =)
Inget desperate housewives ikväll =( <'3
Lyssnar på spotify och FÖRSÖKER ta tag i musiken...
Puss på er!

<-Eve & Karro-> i matsalen =)

Flingor XD <3

3 kommentarer:

Frida sa...

Sv: Tack:) Rabattkoden gäller till 1 april. Jag tycker att klänningen passar utmärkt även till konfirmation!

Ingrid sa...

vilken mysig blogg du har :)

Frida sa...

sv: vad lustigt, för det gör den för mig på den klänningen..Prova att ringa och beställa och uppge koden så brukar dom kunna fixa det!