söndag 28 mars 2010

Vill ha! Vill Ha!

Har tittat och tittat på saker som jag behöver eller bara vill ha d?

Jättesöta vita skor från Ellos Pris: 349kr

Otroligt söt vit känning (perfekt till sommaravslutning och konfirmation) från Ellos Pris: 249kr (Visst passar den bra till skorna? <33)

Namnhalsband från Bettiesgalleria.com i silver =) Pris: 299kr ,tidigare pris: 399kr (Tips till konfirmationspresent<3 Med mitt namn på förståss ;P )

HÖGST PÅ ÖNSKELISTAN: Min älskade kamera <33 Med två bildskärmar i modellen Samsung DualView TL225 eller TL22 <3 Färg: Rosa <3 Pris: Olika... sök =) ÖNSKAR MIG ÖNSKAR MIG ÖNSKAR MIG <333

Söta sandaler <3 Från Bianco pris: 500kr

Solglasögon från Ellos Finns även i svart =) Pris: 99kr (tyckte faktiskt de var ganska snygga<3)

Kamerastativ till drömkameran från prylbutiken.com självklart i rosa som matchar drömkameran^^ <3 Pris: 149kr

Vita klackskor från Ellos Finns även med högre klackar. Pris: 399kr

Allt tillsammans kostar 2044kr och då har jag inte räknat med kameran eftersom den kostar så olika mycket på alla sidor jag varit inne på!
Så man kan säga att det är rätt kört för min del "/
Får prioritera >.<' Hatar det ;P Man får det man vill ha men ändå inte =( Så irriterande!
Puss på Er allihopa!
Tipsa mig gärna om fler saker i min stil! =D

1 kommentar:

Frida sa...

sv: Hej! Tyvärr kommer jag inte ihåg vart den kom ifrån och nu verkar den ju vara slutsåld, för länken skulle ha lett till klänningen..Men det kanske var från Vila eller Vero moda, sånna klänningar brukar vara det. Men jag är inte säker..Ha det bra!