torsdag 1 april 2010

Påsklov! =D

Nu är det ÄNTLIGEN påsklov! =D
Som jag har längtat! <3
Idag i skolan hade tjejerna sovmorgon för killarna var i simhallen ;) (precis som vi var förra veckan.) när vi kom till skolan var klockan alltså 10.20 =)
Vi började med musik och hade knappt hunnit innanför dörren förrän brandlarmet gick och vi fick rusa ut i kylan. Där fick vi stå ett tag. Det var tydligen sprinklersystemet som hade fått spel ;P En Brandbil och en polisbil kom så skolan fick böta en massa pengar ! -.-' (tror det va 4000kr?) De pengarna hade vi behövt till våran fattiga skola ;P Till roliga saker och bättre mat t.ex...
Efter musiken hade vi språk. På spanskan pysslade vi =) Jag gjorde ett påskkort med en liten tupp på xD
Sedan var det lunch och efter lunchen var det träslöjd. Jag blev klar med min kniv =) <3 Och bollen man skulle tälja =)
Sen var det ingen klassråd men vi fick gå upp till B25 iaf... Vi fick varsin mugg godis av Monique =)
haha jag fick Hannas XD <3
Klockan 18.00 ska jag till kyrkan på nån gudstjänst så har jag bara en kvar under påsken ;P
Imorgon åker jag och Stina tåg till Öland =) Dit kommer också papz och vår kusin Emil. (Han åker dit idag) Det ska bli kul på Öland! =)
Puss på er! <3

Mitt påskkort ;P ^^ *host* ful *host*


My knife <3

Bollen XD Inte så rund kanske ;P

Inga kommentarer: