onsdag 17 mars 2010

Funny Day =)

idag hade vi sovmorgon ;) Jag fick lite tid över på morgonen och passade då på att skriva mer på min berättelse och chatta med Moa OFC XD <3

På bussen till skolan var det ännu en idiot chaufför som inte släppte in oss så vi fick stå ca 8 minuter i kylan (KALLT!) och vänta medan han satt innanför dörren och läste tidningen och då och då tittade upp på oss... Sedan åkte han iväg då en kom springande och skulle ha hunnit... Sen var det två tanter som behövde hjälp med det nya kortet och då blev han jättearg för att han fick komma och hjälpa dem. Det tog ju såå lång tid! Men i alla fall... När vi kom fram mötte Moa oss.

Vi hade ingen gympa idag pga vår gympalärare var i simhallen med en klass. Då gick vi till MC'donalds i braskensbro och åt lite där innan hemkunskapen då vi tittade på en film om Paulo Roberto och bakade/åt kladdkaka =)

Sen var det musik (elevensval) och Moa, jag och en till hade jättekul vid whiteboarden! :D Vi gjorde värsta flummiga släktträdet som bara blev större och större XD Jättekul idag! :)

VJag och Mattie missade precis bussen sen... =( Då väntade vi på nästa och Natalie,(Matties kompis) hade inga pengar så hon skulle visa en falsk bussbiljett. XP När 1:an kom tänkte vi åka den men Hedvig och Natalie kunde bara åka 17 så då tänkte vi oxå åka den eftersom vi ville se hur det gick för Natalie. Men 17 körde bara förbi så Mattie och jag hann precis ta 1:an istället då den nästan hade åkt XP Hur det gick för dem vet jag inte ;P

Sen när jag kom hem hade jag lite ont i huvudet :( Jag har bytt örhängen och nu skriver jag för fullt på berättelsen :) Ikäll är det Andra Avenyn (aa) :D

Puss puss!





Eve <3

2 kommentarer:

Evelina sa...

Den bilden blev bra! Du är bra på att ta bilder Emma.

Emma sa...

Thanks sweet <3 En snygg modell också! =);)