måndag 15 mars 2010

Ticket ;)

Idag var vi i skolan som vanligt XD
På tekninken fick vi reda på resultat från "teknikåttan" som vi hade hmm.. när var det? typ efter eller före jullovet XD
Men i alla fall fick vi reda på hur det gick.. Vi gick inte vidare ...(Cissis klass gick däremot vidare :D ) Vår klass fick medelpoäng 9/15 :O Men de två bästa i klassen fick varsin biobiljett :D:D Det var jag och Moa! :D Vi som hade pratat om att gå på bio men Moa hade inga pengar ;P Snacka om timing! :) Jag har även fått praoplats på Åbacka Café :) <3 Längtar :)
Det blir jättebra! ;)
Så jag och Moa går alltså på bio på fredag och på lördag blir det filmkväll hos Eve och på förmiddagen ska kanske jag och Moa åka och fika på Åbacka café :) De har öppet bra på helgen innan 1 maj ;)
Jättebra dag idag alltså :)
Efter skolan va jag med Moa och vi åt mellis, jag hjälpte Moa plugga till kemin ;) Sen tittade vi på Superhjältarna XD <3 Jag fick äta hos Moa Jättegott :) <3
Efter filmen var slut så kom mamma o hämtade mig ;)
Nu ska jag snart hoppa in i duchen ;)
Ha det så bra så ses vi snart! :)
KramKram

Inga kommentarer: