fredag 19 mars 2010

Remember Me

Idag efter skolan åkte jag och Moa till stan :) Vi gick runt i lite affärer och gick en promenad längs stångån. :) Jag köpte: En eyeliner,en ansiktsmask (+peeling) och en jättesöt nyckel från Lagerhaus. =) <3

Klockan 18.00 gick vi på bio. Vi såg filmen "Remember Me". Huvudrollen i filmen heter Taylor Hawkines (stavning?) och spelas av Robert Pattison som även spelar Edward i Twilight-serien <3 Filmen var bra men ganska sorlig :'( Men den hade även sina roliga stunder XD Men filmen slutade väldigt plötsligt (I slutet hände allting på samma gång) Vet inte om Moa håller med mig men det tyckte jag ;P När jag kom hem år mamma,jag och Per lax och potatis (mums!) Stina och en kompis till henne åkte till Göteborg idag ;) Jag följde inte med då jag ska på filmkväll hos Eve imorn <3

Vi har tittat på Solsidan och nu ska vi mysa framför TV:n med en film <3

Det har varit en toppendag! :)

Puss o Kram!



Naaw <33 Sötisar <3

---------------------------------------------

På förpackningen till "Nyckeln till mitt hjärta" (se bild längre ner) stod det en jättesöt dikt <3 :



"Late at night when I'm sound asleep,

Into my heart you softly creep.



I sit and wonder how it could be,

But you must have stumbled across the key.



This key holds the secret to true love and more,

So take it now and unlock the door.



And I pray that we will never part,

Now that you have the key to my heart <3



Så gulligt! <3



Eyeliner-39kr-Från Yves Rocher =) Peeling och Ansiktsmask- 15kr- Från Yves Rocher



"Nyckel till mitt hjärta" - 19kr - Lagerhaus



Inga kommentarer: