onsdag 16 september 2009

Paus slut =)

Sorry att jag inte har bloggat på hm... EVIGHETER!
Har inte känt för det helt enkelt :P + att jag inte kunde komma åt bloggen ett tag för att sidan var typ bockad... "/ Men nu är det fixat och jag ska FÖRSÖKA blogga varje dag... Problemet är att mitt liv inte är särskillt intressant XD
Varje dag är skola, hem, kompisar, Märta (min vovvsing<3) läxor ("/) och dator XD
Nu har det även tillkommit en ny sak att göra <33 Vi har nämnligen skaffat två hamstrar <3333
Den ena heter Lizzie (min) och den andra heter Cindy (Stinas, min lillasysters) :)
Ska lägga upp bilder på dem sen <3 Men just nu sover de i sitt hus <3 =)
Annars har det inte hänt ngt speciellt, har varit lite i Gbg och så... men dit åker jag ju varannan helg också :) <3 XD
Ajusste ja! Andra Avenyn har ju börjat igen! (JIIPPIE!) Det är sååå bra! <3 Tittade på det med Fia igår <3 :) Ingen annan tittar på det "/ Ja, förutom Cissi dårå :)
Tittar också på "Riverside", en ny serie som bara går på datorn... ett avsnitt per vecka då man kan se hela på lördagen eller delar av avsnittet varje dag :) Det är väl okej antar jag :) Men AA är bättre ;) <3 Tittar ni inte så titta! :) Det är inte överdrivet svårt att komma in i serien och det är precis säsongstar nuså :) :P
Puss o Kram alla!
Emma





Vet att bilderna inte har bra skärpa men de är typ bara vakna när det är mörkt i rummet och de rör sig hela tiden ;) Ps. Den som är ensam på bild (den med stora ögonen) är min <33 (<-Lizzie)

2 kommentarer:

Anonymous sa...

Äntligen någon mer som kollan på Anda Avenyn! Massor av mina kompisar kollade på det förut men de tycker att det har blivit tråkigt och slutat titta. Riverside är också skitbra :)

/josefine klashed

Emma sa...

Håller med <3