söndag 20 september 2009

Haha tänk att JAG kunde åka blabla-board :) XD

I helgen var vi i Kullavik som ligger lite utanför Göteborg. Där har vi ett par kompisar som nyss byggt hus uppe på ett berg. De har havsutsikt från hela sidan mot havet och huset är 300kvm stort! :) :O Vi tog en liten bergsklättring ner till havet och sedan upp på ett annat berg. När vi var tbx från utflykten åt vi lunch och lite senare fikade vi XD
Jag lärde mig åka wake-board (heter det så?) Det är som en skateboard men man "vickar" sig fram och det är typ en litet stålrör täckt med en slang typ i mitten.. så att den kan "vikas" eeller vad man nu ska säga.... som ett gångjärn i jämförelse. Deras son Simon lärde mig :) Haha det gick ganska bra men svängarna blev lite vida :P Är rätt stolt faktiskt :)
I fredags hade vi SO-prov, men eftersom att vi hade fått veta frågorna innan hoppas jag på full pott :)
Imorrn blire skriftligt läxförhör i fysik... magnetism -.-'
Men det ska väl gå bra hoppas jag har pluggat lite extra på det :)
Puss o Kram!
Emma

Inga kommentarer: