fredag 31 juli 2009

Italien<3

Nu är jag hemma från Italien. Kunde tyvärr inte blogga eftersom att vi inte hade kontakt med internet =/
Det var jättefint i Italien <3 Vi bodde på två toppenställen och gjorde utflykter i princip varje dag ! <3 =)
Fint väder var det också. Skönt att slippa Sverige ett tag. Men nu är jag tbx och då ska det självklart börja regna... =/
Idag gick vi på Cosmonova också! :) Har aldrig varit där förut. Vi såg filmen "Deep Sea" eller vad den nu hette XD Vi sov i Stockholm en natt (kom med flyget igår) eftersom att mamma skulle ha ett möte där. Medan hon var på mötet gick jag,Stina och Per på Cosmonova och "Naturhistoriska riksmuseet" (tills filmen började).
Men i natt ska det i alla fall bli skönt att sova i sin egen säng! Det har jag inte gjort på länge! Oj jag har faktiskt inte sovit hemma på en månad! :O (med undantag när jag och Eve gick på bio) för först Gotland i en vecka, direkt efter Öland i tre veckor och sedan landet,sedan EN natt hemma,sen en natt hos Per och sedan Italien. XD
Nu längtar jag efter min varma säng <3 Det får bli lite senare XP
Puss puss! Emma




Inga kommentarer: