fredag 12 juni 2009

Sooommarloov! <3

ÄNTLIGEN! Nu har jag sommarlov! <33
Men självklart ska det vara dåligt väder med kyla, regn och vind! :( Blir kanske en svensk sommar i år igen! :( Jag som hade hoppats på bra väder!
Igår var det sommaravlsutning :D
Vi var på skolgården och tittade på när några klasser sjöng. Alla kompisarna sa hejdå :( Och vi sa extra mycket hejdå till Joana eftersom att hon ska flytta till Stockholm :( Kommer att sakna dig Joana! <3 Och Fia ska kanske byta skola.... fy vad tråkigt! :( Vi gick i alla fall hem till mormor och morfar efter skolavslutningen. Där va vi med våra kusiner, vi spelade spel, plockade blommor m.m På kvällen åt vi Taco och jordgubbstårta <3 Det gör vi varje skolavslutning (jordgubbstårta.) Tyvärr kunde vi inte sitta ute pga regnet... :( Men om man bortsåg från regnet och inte tittade ut kändes det lite somrigt faktiskt! :) Med jordgubbstårta och allt! <3 Men nu när sommarlovet har börat kommer jag inte ha så mycket tid att blogga :( Har andra saker för mig! ;P Men bloggar någon gång då och då... så mycket jag bara orkar och hinner!
Glad sommar på er allihopa! <3 :D
Kramizar Emma! <3

Inga kommentarer: