söndag 14 juni 2009

Hole in ZERO =/

Halloj! <3 I helgen har vi varit hos pappa i Göteborg :D På lördagen var vi i slottsskogen och spelade minigolf. Det gick inte alls bra för mig! Jag kom sist =/ fick inte en enda "Hole in one/spik" Pappa vann dessutom över mig med över 20poäng (!) Tror aldrig att jag har varit så dålig... Stina kom tvåa och vann därmed över mig med kanske 5poäng eller något... Lyckligtvis var det soligt i Göteborg på lördagen.På söndagen gick vi på stan en stund i Göteborg ;) Jag gick in i alla mobilbutiker så som 3,telia,thephonehouse m.m som vi gick förbi och nu har jag hittat min drömmobil för nuet <333 Det är en samsung F480 :D Vet inte vilken färg jag ska ha än men spara ska jag :) <33
På vägen hem regnade det så jag trodde en kort sekund att det skulle bli översvämning! XD Utanför Borås var det värst! :/
Men nu är jag hemma igen och allt är som det ska <3 Alva ska kanske följa med till landet imorrn <3 Då måste jag ladda kameran nu ;) Puss o Kram! <33

Inga kommentarer: