tisdag 9 juni 2009

Heeela helgen<3

Åhh! Nu har jag glömt att blogga igen! Vissa helger händer det så himla mycket att jag bara inte hinner, och sedan, inte nog med det, så det enda tillfället jag hade att blogga så funkar SJÄLVKLART inte internet (lördags) men nu funkar det igen :) Då kan jag väl passa på att berätta hela helgen nu istället dårå! =)

På lördagen var jag ensam hemma. Jag vaknade klockan tio typ och då satte jag igång med att städa... Alva skulle nämnligen sova över hos mig! =) Runt halv ett gick jag till mormor och morfar och åt lunch. Det blev grillat! <3 Mums! =)
Efter det skyndade jag mig hem för att vara hemma när Alva kom. På kvällen cyklade jag och hon till Don Quijote (stavning?) och köpte pizza. =) Pizzan åt vi samtidigt som vi tittade på "Notting Hill" =D Jag bara älskar den låten! <3333 ("When you say nothing at all")Vi sov i varsin soffa i vardagsrummet =) Toppendag med dig Alva! <33 Måste göras om! <33


På söndagen hade vi fest hemma hos Hanna... En avslutningsfest för Fia och Joana som båda ska byta skola =( Festen var hemma hos Hanna och vi köpte lite var =) Klockan fem var det tänkt att festen skulle börja. Men eftersom att Fia och Joana inte visste någonting om den (det var en överraskning! <33 =) ) så hade Fias pappa fattat fel (Vi bad honom se till så att Fia var ledig mellan fem och åtta ) så han trodde att festen började klockan sex. Och Joana kunde inte för hon hade något typ muslimskt dop för hennes lillebror. Då kände vi oss ju lite misslyckade... den ena kom inte och den andra var en timme försenad XP Vi som hade varm mat och så... Men lite innan klockan var sex gick jag och hämtade Fia. Hon fick ha ögonbindel och blev JÄTTEÖVERRASKAD! =D När vi kom hem till Hanna och jag drog av ögonbindeln hoppade Eve,Moa,Alva och Hanna fram ur ett rum och skrek "SUPRISE!" Det hela var jätteroligt tjejer! <33 Festen slutade klockan nio istället och under tiden hann vi äta taco, marängswiss, sjunga sing star, spela buzz och prata! <3 Mitt i maten kom även Vickis förbi och snodde en taco :P Haha det var ju lite kul! XD Men en jättelyckad kväll blev det i alla fall tillslut! <3333

På måndagen var jag ledig<3333 Fick ledigt för att vi skulle till våra kusiner (tjejer på sju och fyra år) i Stockholm. Det var jättekul! =) Klockan halv tio åkte vi bilen hem... Vi var hemma fem över tolv på natten. Snacka om att det var svårt att gå upp i morse! =/ Idag har vi haft en brännboll,städat skåpen,tipspromenad och tittat på när 8:orna och lärarna möttes i en brännbollsmatch. Haha 8:orna fick typ DUBBELT så mycket poäng som lärarna XD
Efter skolan följde jag med Moa hem. Vi såg på Twilight <333 XD Har aldrig sett den förut men vill tipsa alla om att se den! Den var skitbra! =) <333
Puss på helgen! <333

Inga kommentarer: