fredag 5 juni 2009

Återträff med 6a<33 Miss you all! <33

Idag är det återträff med min gamla klasss <3333 :D Ska bli jättekul! Saknar 6A (vår gamla klass) Den är tusen gånger bättre än min nya klass :/
Åhh det ska bli så kul! <33 Ska göra i ordning mig med Eve <33

Det var jättekul på återträffen idag! <333 Måste göras om! <33 Många hade förändrats och killarna hade fått mörka röster XD Men annars var väl ällt sig likt ;P
Jag drog en lapp (i en lek) som det stod vår gamla lärares namn på (hon var där) Då skulle jag rita henne på whiteboarden och de andra skulle gissa. Värsta drygt dem gissade (eftersom att de inte visste vad svaret var) på missfoster och katastrof. Lite kul faktiskt XD Men hela kvällen var skitkul! <333 Skrattade så att jag fick ont i magen i stort sett hela kvällen! Kommer nog inte kunna prata imorrn ;P
Men nu ska jag gå och göra i ordning mig, puss och godnatt!<333


Inga kommentarer: