torsdag 10 juni 2010

Skolavslutning

Idag har det varit skolavslutning, vilket betyder att vi har sommarlov nu! =D =DLängtar så tills på lördag då vi tar flyget från Arlanda och landar i Split (Kroatien). Ska bli såå kul! =D <3

Vi tog ett gruppkort på klassen idag. Tänk att vi inte kommer ses igen som en klass...



Snart ska jag mamma,Stina och Moa åka till vårt land. Vi ska ha picnick och plocka rabarber.

Imorn måste jag verkligen börja packa! Sista minuten som vanligt ;P Förut gillade jag att packa men nu får jag bara panik och beslutsångest om vad jag ska ha med mig. Men jag måste ersäkänna att packa upp är mycket,mycket värre...

Så måste vara färdigpackad imorgon kväll för då bär det av till Stockholm. Där ska vi sova hos våra kusiner en natt (som också ska hänga med till Kroatien.)

Fler bilder kommer

Puss!

1 kommentar:

alva sa...

Nej gud, ser ju sjuk ut på bilden:S