onsdag 9 juni 2010

The last day...

Idag var det sista dagen vi hade med klass 8B. Usch vad jag kommer sakna klassen!

Vi började klockan kvart över nio. Sedan hade vi springtävling. Men de flesta gick ;)

Efter det fick vi ledigt i 1,5h. Då cyklade jag hem och duschade och åt lunch. Mycket mer hann jag inte utan fick skynda mig tillbaka till skolan där det var prisutdelning. 8C vann och 8E kom tvåa... Men tycker inte att C skulle vunnit brännbollen för de fuskade... i alla fall när de körde mot oss.

Då var det dags för lärarna att spela brännboll mot vinnande klass 8C. Vi hejade på lärarna och de vann också ^^

Efter det var vi tvungna att stanna och titta på när niorna spelade fotboll mot lärarna. 9:orna vann med 3-2

Men vi hade lite gräskrig istället XD haha kul <3

Imorgon vid den här tiden är det sommarlov! Det är helt sjukt!

Ska nog göra lite skönhetsbehandlingar ikväll; ansiktsmask,peeling,fixa naglar och jag ska be mamz fläta håret i många små flätor som jag sedan ska blöta och sova med. Så blir håret vågigt till imorrn =)

Ska ha min prickiga klänning på mig, den som är lite ballongliknande.

klockan fem ska jag och lite konfirmander grilla och spela kubb^^ Det ska bli kul!

Puss!

Inga kommentarer: