söndag 13 juni 2010

Internet is found!

Yes! Det fanns internet på hotellet, gratis dessutom!
Jag hann faktiskt inte blogga igår, det var så mycket som skulle göras men jag kan berätta en sak - jag fick en väldigt rolig överraskning på balkongen!
Det är nämnligen så att jag fick en tidig konfirmationspresent =D Gissa vad? Just det en kamera! =D <3 Och inte vilken som helst utan en svart Casio Exlim h-15. Precis en sådan jag ville ha!
Kameran tar om möjligt ännu bättre bilder än vad jag föreställt mig! =D
Är sååå glad! Anledningen till att jag fick kameran innan var för att jag åker till Kroatien och till Österrike innan konfirmationen och var lite besviken för att jag inte kunde fotografera då.. Men nu ska det fotas!
Vårt hotell är jättefint!

Bilder från igår:
Jag =)

Poolen på hotellet - i vattnet är det 25 grader varmt =) Medan i havet är det 21-23 grader varmt =)

Elsa och Stina kramas vid hamnen <3

Stina och Vera kramas i hamnen <3

Hamnen och vårt hotell är den blå byggnaden i mitten av bilden (på andra sidan vattnet)

Hamnen <3 Den är så fin så det inte är sant!

1 kommentar:

Evelina sa...

Så bra att du har det bra. Hamstrarna har det oxå bra!