söndag 20 juni 2010

Borta bra men hemma bäst?

Nu har vi kommit hem från Kroatien. Sitter just nu hemma på mitt rum vid datorn och fryser. Jag som tänkte sätta mig på balkongen; dream on!, säger jag bara... Jag är lite trött efter den här dagen. Vaknade i Dubronik kvart i 6 på morgonen. Då åt vi frukost på hotellet och sedan bar det av till flygplatsen. Efter det har vi rest hela dagen tills nu. Hotellet-flygplatsen-Arlanda-kusinerna-Norrköping-Grebo-Ekholmen-Hemma!
Vi stannade hos våra kusiner i Stockholm och lämnade över paket och fikade sedan åkte vi vidare. Vi stannade och åt vid en vägkrog, lämnade Per i Norrköping, hämtade Märta i Grebo, åkte och handlade i Ekholmen Centrum och nu äntligen är vi hemma!
En bra sak med att resa hela dagen är att man uppskattar att vara hemma igen! Även fast jag inte skulle tacka nej till att vara i Kroatien några dagar till så är det skönt att vara hemma igen, trots allt så har jag ju fortfarande sommarlov. Nu måste jag vänja mig vid den svenska luften innan det,om exakt en vecka, blir en resa till Österrike. Men innan dess är det ju midsommar såklart. Det ska bli väldigt roligt- vi ska fira med en massa kompisar på landet <3
Hoppas ni har det bra, har saknat er massor! <3
Kommer lägga upp de dagar jag inte hunnit blogga på. Men då får ni titta lite längre bak för jag lägger in dem på rätt datum ;)
Puss!<3

1 kommentar:

Vickis: sa...

Vi brukar oxå handla på Ekholmen precis när vi kommit hem från en resa -__-