lördag 29 maj 2010

Young

Hejsan! Idag vaknade jag hemma hos Hanna. Vi fem åt frukost och gjorde oss fina för vi skulle till stan. På stan gick vi till klädaffären young. Där fick vi låna varsin klänning och sedan gick vi runt och delade ut flygblad som gjorde reklam för young. Det var så många blad att det inte var sant!
Men det ledde till något gott för när v gått runt i tre timmar tog dem slut och vi fick 50% rabatt på alla plagg i affären. Jag köpte en prickig klänning och en väska(det var 50% rabatt på väskorna också)
När jag kom hem åt jag mat hos mormor och morfar. Vi grillade... Mums!
på kvällen fungerade inte TV:n (tv-kanalerna) så vi fick titta på film istället. Vi hittade en film som jag letat efter såå länge! nämnligen "music and lyrics", har ni inte sett den tycker jag ni ska göra det! Den är bra =)
Kram på er!




Inga kommentarer: