söndag 30 maj 2010

Konfirmations-stuffs

Halloj!
Idag klockan 11.00 var jag med konfirmationsgruppen på mässa i kyrkan. Det var dop där också. Bebisen var jättesöt!
Efter det gick vi in i församlingshemmet och fikade och åt korv. Sedan gick vi upp på loftet och såg en film om något ställe i Frankrike som var ett kloster där ungdomar från hela världen åkte och var på. Vi fick inbjudningar men jag tor inte jag vill följa med ;)
Efter konfa-träffen gick jag hem och mamma och jag gick ut och fotade mig med min konfirmationsklänning på. Vi fick låna Pers systemkamera =D
Jag ska ha bilderna på inbjudningskort som jag ska skicka ut så snart jag kan. Per är snäll och skriver ut dem på sitt jobb på tisdag =)
Puss!



Vad tycker ni om bilderna? =) <3 Vilken bild är snyggast?? Jag valde den längst ner


3 kommentarer:

Evelina sa...

Jag tycker den översta bilden (som du är med på) är finast, kan du inte ta bort den där bilden jag är med på. Tycker inte den blev så bra.

Ester sa...

Jag tyckte den understa va finast, men alla var jättefina <3 saknar dig måste ses i helgen?

Emma sa...

Absolut! <3 Du skulle väl hänga med på Liseberg i helgen darling? Förresten pratade jag med mamma om midsommar och hon tyckte det skulle vara jättekul hon också! =)
KramKram!