söndag 23 maj 2010

Sol,vind och vatten

Idag har det varit otroligt varmt (även idag!) Det blåste lite svalare jämfört gårdagen som var vindstilla. Idag var vi och badade med familjen Randahl. Vi solade,fikade och doppade oss i vattnet, som för övrigt var jättekallt!
Isak hällde kallt vatten på min rygg och jag och Ester turades om att skoja med varandra. Men det var Ester som började med att stänka ner mig med "sandvatten" (sand med liite vatten i). Jag knuffade in henne i den kalla duschen,hon skvätte vatten på mig, jag drog undan hennes handduk när hon skulle lägga sig och så fortsatte det XD På skämt förstås <3
Det kom även två hästar med ryttare som galloperade på stranden (och badade). Även hunder badade i havet. Det var en toppendag! Nu är vi hemma i Linköping ikväll och imorrn ska jag på min första praodag =D
Det ska bli så roligt! Pga urladdad mobil kan jag inte heller idag läggga upp några bilder. Ska försöka fjäska in mig hos mamma så jag kanske kan få låna hennes kamera tills på fredag ;)
Kram på er!

Bild på Ester som hon har skickat till mig. Inte från idag alltså... Men hon hade på sig brillorna ;)

Inga kommentarer: