onsdag 26 maj 2010

Praodag3

Hola Amigos!

Idag var jag på Åbacka liksom resten av veckan. Jag och Marie-Louises son Christoffer var ensamma på Åbacka för M-L skulle baka och så. Det gick bra men jättefå kunder! Jag bakade chokladbollar =) sen blev det ju lite disk efter det. Mycket mer var det inte. Det kom kanske två kunder på en timme eller något...

Jag skulle ju egentligen slutat senare för att jag fick sluta tidigare igår men nopps, jag fick sluta tidigare istället för det fanns typ inget att göra.

Precis innan jag gick kom Eve,Fia och Hanna och hälsade på. De fikade inte men det passade ju bra eftersom jag var påväg att gå. Jag gjorde i ordning mig och sedan gick vi fyra ner till stan. Jag köpte morsdagpresent till mamma och sedan skiljdes vi åt. Eve och Fia skulle göra något så jag och Hanna gick till Young för att titta. Jag,Eve och kanske någon mer ska hjälpa Hanna där på lördag. Vi kommer få låna varsin söt klänning och få 50% rabatt på valfritt klädesplagg/väska =D (jag är typ kär i en väska där<3)

Ska bli kul! =)



Kram på er!

Ps. Längtar så efter min mobil!

Inga kommentarer: