tisdag 25 maj 2010

Praodag2

Idag var det tyvärr dåligt väder på praon. I morse var det jättefint med blå himmel och ganska varmt! Därför tog jag på mig det nya,oranga linnet och jeansshortsen. Vilken miss! Under dagen började det regna och det blev kallt! Usch vad jag frös på slutet. Det var i alla fall roligt idag också. Marie-Louises son kom hem efter en 6månaders lång utomlandsresa och jobbade lite han också. Gissa om han var brun! Vi fick göra tårtbotten. För övrigt var det väldigt lite folk om man jämför med gårdagen. Innan de första gästerna kom fick jag torka alla utemöbler. Det var lite jobbigt eftersom det var så många! Och Päron/körsbärs-blomblad blåste ner på de torkade möblerna och fastnade. Det var även lite fågelskit på vissa möbler - vilket såklart inte var så kul för mig!

Jag fick sluta lite tidigare från praon idag eftersom det inte var så mycket folk. Då tog jag bussen hem till Eve (vi kunde såklart inte bada som det var tänkt). Där åt vi popcorn och tittade på vänneravsnitt (hon har 2 boxar)
Inga bilder idag =( Men jag lyckades sätta upp håret så jag tyckte det blev väldigt fint. Det tyckte Eve också =) Får se vad jag kan hitta på imorrn ;)
Puss!

Inga kommentarer: