onsdag 12 maj 2010

Första doppet 2010 :D

Idag var det skola, sista dagen innan långhelg! =)
Vi började med matteprov. Det gick jättebra, vår mattelärare berättade resultaten idag och jag hade bara ett fel =D (MVG)
Det kändes bra!
På gympan cyklade vi ner till tannefors sluss och hade konditionstest. Jag sprang på exakt 13 minuter och det räckte till ett VG =)
Vi fick sluta tidigare från musiken (elevensval) då vi hade en schysst vikarie. Efter skolan drog jag och Moa ner till Emmalund där Moa har kollonistuga. Vi badade i stångån! =D haha! Det var skiitkallt! Jag badade i ett långt linne och moa i en t-shirt (+ underkläder för båda OFC ;P )
Doppade mig först. Känner mig väldigt stolt då jag är en liten badkruka i vanliga fall. I år badade jag till och med före Eve (!) och hon brukar ändå bada runt 1 maj :O
På tal om Eve så var hon sjuk idag =(
Hon hade typ fått kramp i magen på morgonen och sen inte kunnat röra sig på jättelång tid. Läskigt!
Sitter och tittar på förra årets första dopp. Då var det 1 juni och det var på samma ställe fast Eve var med också. Minnen! <3 Den här dagen blir också ett minne! XD
Puss och kram på er! Krya Eve!
ps. klickar ni på bloggrubriken länkas ni till "första doppet 2009" ds.
Moa INNAN hon hade badat

Jag när jag hade doppat mig första gången =)

Moa när hon hade doppat si första gången =)

Jag XD

Inga kommentarer: