fredag 16 april 2010

Papz födelsedag

Idag fyller papz år ^^ (och har namnsdag)
Stina skulle på handbollscup i Allingsås så efter skolan åkte vi dit med bil. Vi skjutsade även två tjejer i hennes lag. I Allingsås kom pappa och hämtade mig. Vi åkte direkt hem och lämnade av lite saker (bla min väska) Pappa öppnade paketet han fick av oss. Det var en tavla med en segelbåt på. Av mormor och morfar fick han en orkide. Vi gick ner till restaurangen. När vi kom in fick vi världens överraskning! Det var inte bara jeppe och Jessika som var där det var flera av pappas kompisar (som jag känner) och två till kompisar som jag aldrig hade träffat. Det var: Gun & Martin & Linus,Petter,(jag & pappa,Jeppe & Jessika)Jonna & Kaj (aldrigträffat förr) men Jonna paddlar visst kajak med "gänget" och Christian & Mette. Amanda fick tyvärr inte följa med (hon är ca 1,5år)
De satt vid ett långbord allesammans. Sedan beställde vi alla mat. Jag åt vitlöksbröd med tsatsiki till förätt, entrecóut till varmrätt och Créme Brulee till efterrätt. Jag åt den med vaniljsmak. Det fanns passionssmak som jag ville testa men den var slut... Klovkan 23.30 ungefär tog vi en taxi hem. På restaurangen fick pappa mer presenter. Han fick: En vinflaska,en whiskyflaska och två presentkort hos friluftsfrämjandet (ett med 1000kr & ett med 400kr)
Det var en rolig kväll! ^^
När vi kom hem hann jag blogga en liten stund men fick fylla på lite text idag(lördag)
Puss o Kram på er!

På restaurangen ^^

Inga kommentarer: