torsdag 15 april 2010

Glasstest

Hejsan! Idag köpte Eve,Jag och Moa glass efter skolan på Skillingen. Jag tog en magnum Gold(ny),Eve en ny cornetto typ Festival?(ny) och Moa en ananasglass (ny,liten)och en Sandwich (mums!) Vi smakade av varandra och jag tyckte väldigt mycket om Moas ananas-glass.
Efter det åkte vi hem till Eve för att träffa Pysen (Eves kanin.)Han fyller 5år idag och vi räknade ut att han är pensionär nu... Pysen fick paket och lite godis. Vi hoppade en bana med honom. Jätteduktig! Själva åt vi sockerkaka och pepparkakor (hihi!) som vi drack saft till. Eve skulle hindra Pysen från att hoppa in i häcken och då halkade hon till. Hon for på ändan och krossade nästan Pysen. Men snabb som han var hoppade han undan i sista sekunden. Eve däremot blev väldigt lerig och fick byta kläder. Vi gick in och åt lite mer mellis. Sedan var Eve tvungen att åka till sin mamma. Då cyklade Moa och jag hem. Nu sitter jag här och bloggar samt funderar över om jag ska försöka kontakta en fotograf angående prao. Tror jag gör det =)
Puss på er!


Pysen

Hoppbanan

1 kommentar:

Evelina sa...

Min Pysebys. Det var jättekul. Glassen var god oxå...