fredag 26 mars 2010

Welcome Spring!

Welcome Spring! Du är väldigt efterlängtad!
Såå sköönt väder idag! <3 =) Ällskar när snön smälter =)
Men imorn ska det visst bli regn... aja snön dmälter ju iaf =)
Idag har det varit en vanlig fredag XD Ajusste det har det ju inte ;P Varmt och skönt! :)
Dessutom fick vi besök av Zulmir Becevic (en författare) som kom och hade typ en liten föreläsning för alla 8:or på Ånestad ;)
Det var väl lite kul XD
Sen på biologin disikerade Anna fårhjärta och lungor :S Usch!
Man fick gå ut men jag stannade iaf... Kanske var lite dumt med tänke på hur illamående jag blev när vi disikerade fisk... Jaja jag stannade iaf och det var faktiskt ganska intressant! Det var ändå äckligt men ;P
Jag vågade till och med känna på lungorna och hjärtat eller rättare sagt peta på hjärtat och röra lungorna XD Lungorna var jättelena och mjuka! haha låter som ett husdjur ;P Viss i klassen, därbland Moa (Känn dig utpekad <3) höll i hjärtat! Fattar inte hur de kunde! XD Moa höll det i handen och härmade Pirates of the Carribien och tryckte och släppte hjärtat så det såg ut som det slog. Asäckligt! XP
Hemma så bakade jag en sockerkaka med hallon och blåbär. Blev så sugen i vårvädret! Jag satte mig på balkongen <3 Sen har jag också lagt upp bilder på bilddagboken (duktiga mig!) för en gång skull XD Lägg till mig-> EmmaAgirllikeme (heter jag på bdb) Ja det var nog allt för mig =) Oj! Har missat lite på Så ska det låta nu ;) Jag och mamma äger på det X) Stina är på disco ;)

Inga kommentarer: