torsdag 25 mars 2010

Våfflor! =)

Våffeldagen idag :) Har faktiskt ätit några stycken hos mormor o morfar XP
Idag var jag i simhallen med tjejerna i klassen =) Fick panik när jag skulle simma ner 4,5 meter ;'( Jag klarade det iaf 2 ggr =)
Klarade VG för simning =) ;P Nöjer mig med det i gympa iaf i 8:an ;P
På träslöjden idag täljde jag och jag råkade skära mig på två ställen (tummen+lillfingret-men tummen var bara klantigt XD)
Kniven blir nog klar nästa gång :) (den ska oljas en sista gång typ ;P )
Efter skolan åkte Moa o jag hem till mig. Vi lyssnade och sjöng till Greaselåtar :D
Innan konfan det vill säga ;P
På konfan fick vi typ göra ngt med lera och lite sånt ;P
Efter konfan gick jag hem till M o m och åt våfflor =) Nu chattar jag med kompisar,lyssnar på spotify och är inne på facebook XD
Stina lät faktiskt mig ta kort på henne och mig idag :D
Titta! (nerXD )
Puss o Kram!

Inga kommentarer: