lördag 20 mars 2010

Filmkväll

Ikväll var jag och Mattie hos Eve på filmkväll <3 (ingen av de andra kunde komma )

Vi började med att äta taco X) Sedan tittade vi på filmen "PS. I love you" och åt en massa chips,godis och vindruvor =) När vi sett klart filmen kom Eves mamma Lena och lillasyster Anna hem. De hade varit på bio och sett "Farsan". De kom precis i en diskution om vi skulle se en till film eller inte. Egentligen var vi alla tre väldigt trötta fast klockan bara var stax efter 9 . XD Men vi tittade på en till film i alla fall =) Kommer inte ihåg vad den hette?

Vid halv 11 tiden cyklade jag hem och mötte mamz och Märta. Vi gick tillsammans hem =) Nu har jag tittat på slutet av Brottskod försvunnen =). Snart ska jag gå ich lägga mig är bara så trött! Har varit igång hela dagen ;P

Puss och Godnatt! =)



Jag när jag har gjort iordning mig för att cykla till Eve =) <3 ^^

Inga kommentarer: