tisdag 9 februari 2010

Scary



Såg en bussolycka på nära håll idag. Det vär jätteläskigt. Såg inte riktigt vad som hände men bussen fick framrutan krossad och mannen som blev påkörd bara låg på marken :O Det hände vid Berga Söderleden när vi stod och väntade på bussen hem...
Om man tittar på bilden ^^ Ser man lite vad som hände. När vi lugnat oss lite så försökte Mattie o jag hitta på ett sätt att komma hem eftersom vägen var helt blockerad av bussen. Det var grymt mkt folk på busshållplatsen!
Vi såg buss 17 komma och den svängde in ( som ni ser på bilden) en gata innan busshållplatsen för att vägen var blockerad. Så vi tänkte att den skulle stanna där och släppa på oss men när vi kom springande gasade bussen och åkte iväg! Vi fick gå till buss 17s hållplats istället ... -.-' När jag kom hem åt jag lite snabbt sedan åkte jag bussen tillbaka till Berga -.-' Jag skulle vara barnvakt =) Det gick jättebra och isabell var snäll och glad som vanligt <3
Nu måste jag packa upp lite efter flytten...
Puss på er!
Emma

Hanna ÄR MED PÅ BILD första gången ever hon blev t.o.m nöjd XD Känner mig lite stolt... =)


Eve posar oxå XD <33

1 kommentar:

Evelina sa...

Jag gillar bilderna. De blev bra!:D