måndag 8 februari 2010

Fjoortiiis! XD

Idag fyller jag 14 XD <3 känner mig faktiskt en aning äldre, särskillt med tanke på att alla i min klass + de flesta av mina kompisar är 95:or XD hehe

Dagen började med paket och frukost på sängen =) Och i år vaknade jag faktiskt av sången när mamma och Stina kom bärande med brickan och paketen. Dock hade jag inte en tanke på att det var min födelsedag så jag tänkte surt "varför kommer de nu jag kan väl få sova lite till eller,varför är de på väg mot mitt rum?" Men sen hörde jag sången och fattade genast vilken dag det var. Då blev jag lite piggare men öppnade inte ögonen förrän Stina satt på min säng. I paketen fick jag bla kläder,3 par örhängen, ett bäddsätt,en CD-skiva,presentkort från Åhlens (200kr)och lite olika produkter från The body shop med papaya doft (samt en i vattenmelondoft) Alltsammans var saker jag önskat mig :D Förutom att jag inte hade önskat mig "specifika kläder" ;) hehe. Sen ringde Moa och sa grattis =) <3

I skolan hade vi vanliga lektioner och på en rast fick resten av klassen reda på att jag fyllde år och sa grattis hela bunten XD På lunschen gick vi till Don Quixiote och åt pizza :) Skitkul med hela gänget! :)

På vägen tbx till skolan sjöng de för mig "Ja må hon leva" med typ 100 verser XD Bara för att retas eftersom jag tycker det är otroligt pinsamt när man sjunger för mig på offentlig plats. Hehe...

På engelskan sa Moa (:@) till Monique att vi skulle sjunga för mig så då stod hela klassen upp och sjöng för mig som var tvungen att sitta. Väääldigt pinsamt! Tack Moa... (not XD )

Efter skolan tog jag med mig Eve hem och så åt vi lite tårta XP

Har fått jättemånga SMS idag tack så mycket för allt <3 Ni är såå gulliga <3

Mina kusiner ringde och sjöng nu på kvällen och den yngsta (4år) tog i allt vad hon hade :) Så sött lät det! =) Älskar er alla så mycket!

Tack för en toppenbra dag! <3

Love Emma

Inga kommentarer: