måndag 6 juli 2009

Vi hade i alla fall tur med allt utom vädret

Idag regnade det på morgonen så hoppade över att springa idag... Senare åkte pappa,Stina och Emil ner till badet och anmälde dem till märkestagningen som börjar imorrn. (Jag ska bara ta simborgarmärket och behöver därför inte anmäla mig XD )
När det inte regnade gick jag,Stina och farmor ut med Stina (hunden) till Isbyudd. Daniel och Josefine hade precis kommit så dem hängde med =) Lite senare på dagen tittade jag,pappa och Stina på "Så som i himlen" som gick på TV. Klockan tre gick vi ner till Daniel och Josefine (m. familj) och fikade. Det blev jordgubbar,glass,tårta,bullar och kakor XP Så får väl springa lite längre imorrn ... ;) Efter det cyklade vi ner till badet och badade. Det var lite alger i vattnet så jag fick duscha efteråt men det var bra temperatur i alla fall! =) Nu ska jag se på fotboll ;)
Puss o Kram Emma


Inga kommentarer: