fredag 10 juli 2009

New mobil! =D

Yeees!!!!
Äntligen har min mobil kommit! <333 Den kom igår och är modellen Samsung F480 Touchwiz. Grymt snygg är den oxå! <3
Annars idag har det liksom igår varit stormväder. Vind och meterhöga vågor!
Det stänkte från utsidan av piren till bryggan på insidan av piren. Igår var det samma väder som jag sa innan och då badade jag på utsidan där dem höga vågorna va. När det skummar i änden på vågen är den som starkast och i mitten av hela vågen. Just där hamnade jag igår. Jag hade gått under vattnet och precis när jag kom över ytan spolade den jättestora vågen ner mig under vattnet igen. Jag hade inte ens hunnit ta ett andetag. Jag såg bara vitt skum och nuddade bottnen med axeln hårt. Då hann jag ta ett andetag innan jag fattade att jag var under vattnet och fick en rejäl kallsup. Badade inte mer sen. Har fortfarande ont i axeln =(en liten tsunami-känsla. Tänk hur det borde vara att få en sådan stor våg över sig! Usch vad hemskt!
Det var lite läskigt för man fick
I gårkväll var vi på en "buskis-teater" i Himmelberga. Den var jättebra och vi åt brända mandlar till =)
Idag badade jag i dem höga vågorna trots händelsen igår. MEn nu var det riktigt roligt. Och varmt i vattnet oxå! Men i och för sig är det bara 17grader i luften...
Men efter jag badat i en timme ungefär och undvikit och hoppat över vågorna och slängt mig i dem riktigt stora var jag rätt kall och trött. Upp och genast på med badrocken. Jag var så kall så att jag skakade och hackade tänder.

Puss o Kram!
Emma

ps.bilder kmr sen ds.

1 kommentar:

Cissiii sa...

Blä för brända mandlar! Hoppas din axel blir bättre! (YY) :)

Appropå presenterna som mina föräldrar fick ;)
Pappa: En solhatt
Mamma: Ett armband