söndag 21 juni 2009

Alva on landet = SANT

Idag kunde Alva komma till landet eftersom att jag bara har lite ont i halsen... Två halstablettspaket har gått åt under bara några dar! =( Men vi hade jättekul! <3 Mina kusiner,min moster & morbror och mormor & morfar kom på förmiddagen =) Vi firade Veras (min kusin, 4år) födelsedag. Jorbgubbstårta även idag och Alva kom precis lagom =) Vi gick ner och fiskade vid sjön med morfar.Alva hade aldrig fiskat förut! ;) Morfar fick två små abborrar men jag och Alva gick tyvärr tomhänta tillbaka... Alva och jag hoppade studsmatta,fiskade och spelade spel m.m XD Jättekul att du kom! <33 Klockan sju skulle vi åka hem igen. Per hämtade även hamsterburen som jag och Stina köpt; vilket var väldigt snällt =) Men han sa på telefon att buren var väldigt stor... Men det är ju bara bra när det är TVÅ hamstrar som ska få plats =) Nu är jag jättetrött och ska gå och lägga mig... Det var så varmt idag att jag var jättetrött redan klockan sju :S Hoppas jag inte får feber... För vi ska åka till Gotland imorrn =) Få se om jag kanske kan blogga lite då. Vi hörs! <3

Inga kommentarer: