torsdag 20 oktober 2011

Pictures are memories painted down^^

Klass TE1D 2011

Idag har det varit en slapp skoldag!
Efter skolan cyklade jag hem och bytte om lite snabbt för att sedan åka till Kanonhuset och träna med tjejorna <3
Riktigt skönt efteråt alltså! :)
Nu på kvällen har jag gjort pannacotta, lite bara sådär :)
Nej men mamma bad mig om det (eftersom att jag är expert på det ^^ ) till hennes lilla tjejmiddag imorn kväll - och pannacotta är ju aldrig fel ;P

Såg även när jag kom hem att klasskorten har kommit! Finaste klassen på bilden ovan och bjuder även på den enskilda bilden på mig... XD

Inte världens vackraste men i alla fall finare än i 9an :P

Nu ska jag sova! Det är trots allt vanlig fredag imorn vilket innebär att jag börjar 8.10 .. ingen sovmorgon här inte! Men snart är det ju i alla fall helg! :D

XOXO






Inga kommentarer: