måndag 3 oktober 2011

Känslan när man inser hur mycket en person betyder för en <3


Ryd motionscentrum idag då :) Det blev att jogga 2,5km med carro, träna lite styrketräning och spela lite fotboll ( jag som är såå duktig på fotboll, haha )

Inte fullt så seg måndag idag i alla fall ^^

Förutom att jag glömt skåpsnyckeln så jag fick pressa in min stora väska i Carros pluttiga lilla skåp :P Det var på gränsen att det gick at stänga, haha

Efter lunchen gick jag och Carro upp till svenskan. Då såg vi att vi var typ en halv minut sen. Vi knackade på dörren flera gånger, blev irriterade för att ingen öppnade, satt och väntade i sju minuter för att sedan titta på schemat och inse att vi inte alls hade svenska utan fysik XD
Haha, blev att springa ner till skåpen och byta böcker, rusa till fysiksalen i ndra huset o komma 10 minuter sent . Vi och vår koll alltså!

Imorn väntas historiaprov. Får väl se hur det går..!!

Nu ska jag gå ner och dricka te med familjen

Kram!

Inga kommentarer: