lördag 22 oktober 2011

I know where I stand. You know where you stand. But where do we stand?

Vaknade vid elva i morse (morse? :P). Var verkligen jättetrött! Sov i typ 10,5 h!
Idag har jag i alla fall umgåtts med Märta under dagen ^^ Myst tillsammans och plockat lite i mitt rum samt legat på mitt rum och läst i den OTROLIGT roliga engelska boken... (eller inte?)

Vi gick en promenad till Johannelundscentrum där jag skulle hämta ett paket från bubbleroom. Jag band vovven min utanför affären och hon var superduktig <3

Kläderna är jättefina! Lägger upp bilder imorn o jag hinner och orkar :)

Vid halv sju ungefär kom Eve och Fia. Vi fixade i ordning taco som vi sedan åt. Skvaller och skratt fyllde nedervåningen ^^

Jag tog fram systemkamera och fotade lite bilder också <3 Flera jättefina på både Eve och Fia!
De fick varsin ny profilbild ;)

Nu ska jag lyssna lite på muusiic och sen ska jag soova !

Puss på er och tack för en grymt mysig kväll tjejor! <3




Fia<3
Eve <3






Inga kommentarer: